I'm still alive!


            


ein Bild von MIR von unserem Letzen Herbstfest am See
Ich wollte euch gerade nur einmal wissen lassen, dass ich nicht irgendwie tot bin oder so :D Ich bin nur momentan dabei eine Collage über meine favorite Snowwear zu erstellen und das dauert ziemlich. Ich freue mich aber immer über eure süßen Kommentare und jetzt wollte euch schnell mal die Warterei versüßen und ein paar Bilder posten, die ich eh noch hatte! 

I'm still alive! Now you know! Haha :D. But i'm really busy at the moment! I try to do a nice collage with my favorite Snowwear for this winter... and this takes a lot of time! But i'm really happy about all your comments and just want to say thanks! LOVE! This picture is from my sailing clubs last autumn party. I just post them to get you something to look for while i'm doing this crazy collages! 
LOVE

1 Kommentar: